inloggen

ReCell BV
Weg en Bos 89, 2661 DM Bergschenhoek

Actie met Fonds Slachtofferhulp

Fonds Slachtofferhulp is in juni 2011 gestart met een inzamelactie van gebruikte mobiele telefoons. De opbrengst van deze ingezamelde mobiele telefoons zal geheel ten goede komen aan Fonds Slachtofferhulp.

Fonds Slachtofferhulp steunt projecten en organisaties die actief zijn over de hele breedte van het werkveld van de slachtofferhulpverlening. Zij maken zich sterk voor slachtoffers van seksueel misbruik, slachtoffers van huiselijk geweld en mensen bij wie is ingebroken, maar ook voor mensen die betrokken waren bij een ongeval, slachtoffers van mensenhandel of de nabestaanden van een vermoord familielid. Een nieuwe groep die op hulp kan rekenen, zijn slachtoffers van medische fouten.

Het Fonds Slachtofferhulp is uniek in haar werk. Er zijn in Nederland vele organisaties die hulp verlenen aan slachtoffers, maar zij beschikken doorgaans over beperkte financiŽle middelen. Middelen waarin het Fonds Slachtofferhulp hen kan voorzien met de onder particulieren en bedrijven geworven gelden. Bovendien heeft het Fonds Slachtofferhulp zich de afgelopen jaren sterk gemaakt voor vele belangrijke zaken die inmiddels in de wet zijn verankerd, zoals het spreekrecht voor slachtoffers. Het Fonds Slachtofferhulp blijft deze voortrekkersrol ook de komende jaren actief vervullen om zo de slachtofferhulpverlening nog beter op de kaart te zetten.

Wilt u Fonds Slachtofferhulp steunen met gebruikte mobiele telefoons, stuur ze dan op naar het gratis antwoordnummer. ReCell zorgt er voor dat het bedrag overgemaakt wordt aan Fonds Slachtofferhulp.

ReCell
O.v.v. Fonds Slachtofferhulp